انجمن حمایت ازبیماران چشمی آرپی،لبر و اشتارگات در ایران
ارایه آخرین دستاوردهای علمی در کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن حمایت ازبیماران چشمی آرپی،لبر و اشتارگات در ایران (http://rpsiran.ir/forum/.)
+-- انجمن: اخبار و اطلاعات پزشکی و چشم پزشکی (http://rpsiran.ir/forum/./forumdisplay.php?fid=4)
+--- انجمن: اخبار گوناگون (http://rpsiran.ir/forum/./forumdisplay.php?fid=28)
+--- موضوع: ارایه آخرین دستاوردهای علمی در کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران (/showthread.php?tid=2913)



ارایه آخرین دستاوردهای علمی در کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران - صدف - 1393 / 12 / 3

آخرین دستاوردهای محققان ایرانی در بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران در روزهای 22 تا 25 اردیبهشت سال 1394 ارایه می شود.
به گزارش "انجمن حمایت ازبیماران چشمی آرپی،لبر و اشتارگات در ایران" به نقل از گروه علمی ایرنا از انجمن متخصصان مغز و اعصاب ایران، دبیر بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران گفت: این کنگره با همکاری جامعه نورولوژی و با هدف ارایه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی پزشکان در رشته علوم اعصاب و ارتقای سطح علمی متخصصان این رشته برگزار می شود.
دکتر مسعود نبوی با بیان ارایه دوره های آموزشی برای متخصصان مغز و اعصاب سراسر کشور در این کنگره، افزود: هشت کارگاه آموزشی با موضوع بیماری های MS، صرع، عصبی عضلانی، سردرد، دمانس، اختلالات حرکتی، نوروفیزیولوژی و سونولوژی در این کنگره برگزار می شود.
وی ادامه داد: همچنین کارگاه های عملی با موضوع های نوروسونولوژی و چگونگی بررسی عروق مغز و تزریق دارو برای کاهش سفتی عروق و ماهیچه ها در بیمارانی که سکته کرده اند، برگزار می شود.
نبوی گفت: برای بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران پنج موضوع انتخاب شده است که پنج نفر از اساتید با تجربه خارج از کشور به سخنرانی در مورد آنها می پردازند.
دبیر بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران ادامه داد: بررسی مسایل قانونی و اخلاقی بیماری های مغز دیگر موضوع مورد بررسی در این کنگره است.
بیست و دومین کنگره بیماری های مغز و اعصاب ایران در روزهای 22 تا 25 اردیبهشت ماه سال 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می شود.