1394 / 6 / 5، 11:48 عصر
اجرای طرح دسترس پذیری بانکها برای معلولان، موضوعی است که سالهای اخیر موردتوجه فعالان حوزه معلولان و همچنین حوزه بانکی قرارگرفته است.برای ایجاد امکانات بهتر و جلب رضایت این قشر از افراد جامعه، چه باید کرد؟آیامیتوان در حوزه بانکی و خدمات بانکداری در کنار تجهیزاتی که برای افراد سالم جامعه ایجاد شده، امکانات و راه حلهایی هم برای اقشار نابینا وکم بینای داخل کشور در نظر گرفت؟! به گزارش "انجمن حمایت ازبیماران چشمی آرپی،لبر و اشتارگات در ایران"در ماه های اخیر، بانک مسکن، خود پرداز های خود را برای دسترس پذیری کم بینایان و نابینایان، به سیستم گویا مجهز کرده است.